Kom sikkert i mål med VVS-projektet med os

Din pålidelige VVS-partner til renovering og nybyg

Din pålidelige VVS-partner hele vejen

Når du vælger Poul Sejr Nielsen som VVS-entreprenør, får du mere end bare teknik – du får en erfaren samarbejdspartner, der tager ansvar for hele processen og støtter dig som rådgiver og bygherre gennem hele projektet.

Med over 60 års erfaring i VVS-branchen leverer vi holdbare og energieffektive VVS-løsninger, hvor kvalitet, bæredygtighed og beboerhåndtering er i centrum.

VVS-projekter er mere end rør

Byggeprojekter handler ikke kun om teknik – det handler også om mennesker. Især hvis de ikke er genhuset under projektet. Vi har stor erfaring med kontakt til beboere, bestyrelser og andre berørte, og vi ved, hvor vigtigt det er med en tryg og gennemtænkt proces.

Men uden teknisk perfektion duer det naturligvis ikke.
Vi kan håndtere alt VVS - fra udskiftning af brugsvandrør og renovering af varmeanlæg i ejendomme til større komplekse VVS-entrepriser med varme og ventilation.

Vi kombinerer høj teknisk kvalitet med skarpt overblik og god kommunikation.

Få en uforpligtende snak om jeres næste VVS-projekt.

Ring eller skriv til os - eller vi kontakter jer

Ring til os

Allan Gottlieb Jensen
Salgschef

Send dit projekt

  • Slip fil her eller
    Maks. filstørrelse: 256 MB.
    • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

    Derfor er vi en stærk samarbejdspartner
    til jeres VVS-projekt

    • Vi møder forberedte op til byggemøder

      Vi kender projektet i detaljer og har styr på både udfordringer og løsninger – det sparer tid og skaber værdi for hele byggeprocessen.

    • Effektiv koordinering på byggepladsen

      Som hovedentreprenør sikrer vi, at alle fag arbejder i takt. Som fagentreprenør er vi proaktive og løsningsorienterede – og vi holder øje med både kvalitet og fremdrift.

    • Tydelig og hurtig kommunikation

      Vi kommunikerer klart – både mundtligt og skriftligt – og svarer hurtigt. Det minimerer misforståelser og flaskehalse. Vi dokumenterer løbende med foto og fagligt overblik.

    • Grundig kvalitetssikring og dokumentation

      Vores interne KLS-system sikrer høj kvalitet i både udførelse og dokumentation. Afleveringsmateriale og overdragelse er gennemarbejdet – uden løse ender.

    • Fokus på fremdrift og overholdelse af deadlines

      Vi arbejder aktivt med tidsplanen og varsler i god tid, hvis der opstår risici. Det giver rådgiver og bygherre mulighed for at handle rettidigt.

    • Vi respekterer rådgiverens og bygherrens rolle

      Vi anerkender, at I skal bevare overblikket – og vi leverer den viden og sparring, I har brug for til at træffe de rigtige beslutninger.

    • Vi respekterer rådgiverens og bygherrens rolle

      Vi anerkender, at I skal bevare overblikket – og vi leverer den viden og sparring, I har brug for til at træffe de rigtige beslutninger.

    • Bæredygtighed tænkt ind fra start

      Vi integrerer bæredygtige løsninger i vores VVS-arbejde – fra materialevalg til processer – og bidrager aktivt til et klimavenligt byggeri.

    Sådan sikrer vi en smidig og tryg byggeproces

    • Én fast kontaktperson med beslutningskompetence

      Bygherre og rådgiver skal ikke jagte svar. Vores projektleder kan træffe beslutninger her og nu – det skaber ro og fremdrift.

    • Erfaring med komplekse byggeprojekter

      Vi har prøvet det før – og forstår hvordan teknik, logistik og beboerhensyn skal gå op i en højere enhed i moderne byggeri.

    • Professionel beboerhåndtering

      Vi informerer beboere i god tid og håndterer dialogen respektfuldt. Rådgiver slipper for klager og misforståelser – vi tager dialogen alvorligt.

    • Løsningsorienteret tilgang til uforudsete udfordringer

      Når virkeligheden ændrer sig, finder vi løsninger – i tæt samarbejde med jer. Vi er fleksible og fokuserede.

    • Fuld transparens i økonomi og ekstraarbejder

      Vi dokumenterer alt, så det er nemt at godkende og svært at stille spørgsmål ved. Det giver tillid og færre diskussioner.

    Tidligere udførte projekter

    Et udpluk af vores 60 års lange historie

    A/B Lyngparken

    A/B Lyngparken

    Renovering af brugsvands- og afløbsinstallationer i 11 rækkehuse og 76 lejligheder
    Udskiftning af vand- og varmejordledninger mellem blokke
    Beboerne i centrum

    A/B Rosenlund

    A/B Rosenlund

    Nye badeværelser og renovering af tekniske installationer i 62 boliger og 4 erhverv.
    14 nyrenoverede badeværelser samt komplet ny renoveret vand- og varmeanlæg
    Beboerne i centrum

    E/F Østerdalen

    E/F Østerdalen

    Totalrenovering af brugsvands- og afløbsinstallationer i 148 lejligheder
    Udskiftning af stigestrenge, ny energieffektiv varmtvandsbeholder, udskiftning af vandstik samt udskiftning og renovering af faldstammer
    Beboerne i centrum

    SAB: Lønstruphuse

    SAB: Lønstruphuse

    Udskiftning af vand- og afløbsinstallationer i 102 boliger
    Renovering og energioptimering af varmecentral
    Beboerne i centrum

    A/B Valdemarsgade / Istedgade

    A/B Valdemarsgade / Istedgade

    Renovering af brugsvands- og varmeinstallationer i 120 boliger
    Beboerne i centrum

    Mjølnerparken

    Mjølnerparken

    Renovering af vand-, varme og afløbsinstallationer i 466 familieboliger
    Ny teknisk isolering samt zinktagrender, nedløb, taghætter og sålbænke
    Beboere fraflyttes

    Skoleparken

    Skoleparken

    Renovering af VVS-installationer, ventilation og blikkenslagerabjede i 426 boliger
    Nye energimålere, renovering af varmecentraler, udskiftning af alle VVS-installationer
    Udskiftning af fjernvarmeledninger i terræn og krybekælder udskiftet

    Torvegård

    Torvegård

    Energirenovering af vand-, varme- og afløbsinstallationer i 300 boliger
    Opgradering fra 1-strengs- til 2-strengsanlæg og udskiftning af eksisterende vand- og afløbsinstallationer
    Udskitning af jordledninger
    Beboerne i centrum

    Ved Milestedet

    Ved Milestedet

    Renoverning af alle VVS-installationer samt EL i 252 boliger
    Komplet udskiftning af afløbs- og brugsvandsinstallationer samt strømpeforing af kloaker
    Nye faldstammeer i lyddæmpende plast
    Beboerne i centrum

    Ringparken

    Ringparken

    Renovering af VVS-installationer i beboede boliger
    Spildevandsinstallationer, brugsvands- og sanitetsinstallationer samt renovering af varmecentraler i 593 boliger

    Fælledgårdene

    Fælledgårdene

    Renovering og ombygning af VVS- og ventilation i 192 beboede boliger.
    Strømpeforing af faldstammer og udskiftning af vand- og afløbsinstallationer

    FAQ

    Svar på nogle af de vigtigste spørgsmål - har du flere? Kontakt os.

    Hvordan forbereder vi os på projekter?

    Vi gennemfører en omfattende risikovurdering, granskning af byggepladsen, og udarbejder en detaljeret plan for byggepladslogistik, sikkerhedsprocedurer og tidsplaner, inden projektet går i gang.

    Sådan sikrer vi en god proces

    Med udgangspunkt i vores Kvalitetsledelsessystem sikrer vi en god og veldokumenteret proces i tre trin; Sagsoprettelse, Sagsstyring og Sagsoverdragelse.

     

    1. Sagsoprettelse
    • Overdragelse fra tilbud til projektorganisation
    • Projektgranskning for identifikation af optimeringsmuligher løsninger - samt risiciafdækning
    • Tidsplanlægning: Effektiv koordinering for at minimere tid i boliger
    • Bemanding og underentreprenører: Fastlægning af ressourcer
    • Leveranceplaner: Samarbejde med grossist for rettidig leverancer
    • Opstartsmøde: Sikkerhed, miljø og kvalitetssikring gennemgås
    • Forberedelse af drift- og vedligeholdelsesmateriale

     

    2) Sagsstyring

    • Projektlederen sikrer fremdrift og effektivitet via ugentlige byggemøder
    • Tæt koordinering med bygherres byggeledelse
    • Fokus på sikkerhed og miljø - at sikre optimale arbejdsforhold
    • Løbende kvalitetssikring reducerer fejl og mangler

    3) Sagsoverdragelse

    • Løbende aflevering sikrer hurtig fremdrift og høj kvalitet
    • Aflevering af boliger med omhyggelig kontrol og dokumentation
    • Rengøring af arbejdsområder
    • Fast information til beboere om slutkontrol
    • Fast procedure for mangelrapporteirng og nøglehåndtering
    • Dokumentation for modtagelse og afslutning i digitale værktøjer
    • Grundig gennemgang af bolig i beboerens tilstedeværelse
    Hvordan samarbejder vi med beboerne under projekterne?

    Vi har en lang tradition for god beboerhåndtering og udpeger ofte en dedikeret beboerkoordinator til større projekter. Koordinatoren sikrer løbende dialog med beboerne og informerer om tidsplaner, adgangstider og andre relevante detaljer.

    Hvordan varsles beboerne?

    Beboere varsles typisk skriftligt 14 og 3 dage før væsentlige arbejder, som f.eks. støjende aktiviteter eller afbrydelser af varme og vand. Informationen er letforståelig og opdateres løbende.

    Tilgangen til social ansvarlighed

    Til større og længerevarende projekter ansætter vi lokale medarbejdere, engagerer os i lokalsamfundet, og tilbyder uddannelsesmuligheder som lærlingeforløb. Derudover støtter vi lokale initiativer som sportsforeninger og velgørende formål.

    Hvordan arbejder vi med bæredygtighed?

    Vi prioriterer bæredygtige løsninger og anvender metoder som 'pull-logistik', der reducerer materialespild og unødvendig transport. Vi sikrer også ansvarlig bortskaffelse af affald og fremmer cirkulær økonomi ligesom vi tester forskellige energiløsninger.

    Hvordan sikrer vi kvalitet i det udførte arbejde?

    Kvalitet sikres gennem løbende kontrol og dokumentation via vores KLS-system. Vi prioriterer præcision og minimerer fejl gennem klare processer og opfølgning.

    Hvordan håndteres sikkerhed på byggepladsen?

    Vi følger arbejdsmiljøstandarder som ISO 45001 og har en dedikeret arbejdsmiljøkoordinator på projekterne. Det sikrer, at sikkerhedsprocedurer altid overholdes, og risici håndteres effektivt.

    Hvordan håndteres afslutningen af et projekt?

    Afslutningen inkluderer slutrengøring, kontrol af arbejdet og tydelig kommunikation med beboerne om aflevering og nøglehåndtering. Eventuelle mangler håndteres hurtigt og dokumenteres i kvalitetsrapporten.

    Hvordan sikrer vi, at alle parter er tilfredse?

    Vi prioriterer åben dialog med beboere og bygherrer gennem hele projektet og sørger for, at forventningerne afstemmes fra start til slut. Slutkontrollen udføres altid med beboernes tilstedeværelse for at sikre deres tilfredshed.

    Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

    Kontakt os for yderligere rådgivning

     
    Allan Gottlieb Jensen
    Salgschef

    Vi er altid til rådighed - kontakt os

    Kontaktinformation

    Hovedkontor - Birkerød
    Kontor - Næstved

    Afdelinger Birkerød

    Tag & Facade
    VVS-Entreprise, EL, Salg & Marketing

    Kompetencer

    ×
    Menu
    Ring