Som serviceleder skal Keld hjรฆlpe med hรฅndteringen af vores serviceopgaver for privatkunder og boligselskaber. Her kommer Keld bl.a. til at varetage tilbudsgivning, planlรฆgning, bemanding og materialeindkรธb.
Keld har stor erfaring i VVS-branchen, hvor han har haft sin gang, siden han i 1982 blev udlรฆrt VVS-montรธr. Fรธr Keld kom til Poul Sejr Nielsen, var han overmontรธr i et andet VVS-firma, og inden da var Keld i 11 รฅr selvstรฆndig med eget blikkenslagerfirma. Om sin start hos Poul Sejr Nielsen siger Keld: โJeg glรฆder mig til at komme i gang, til at lรฆre nye mennesker at kende og til at fรฅ nogle kollegaer, som jeg kan spare med.โ
Struktureret, dedikeret og trovรฆrdig er ord, der beskriver Keld rigtig godt. For Keld er det vigtigt, at der er struktur og styr pรฅ tingene, og at vi yder et godt stykke fagligt arbejde. Om sin drivkraft siger Keld: โDet motiverer mig at arbejde med mennesker โ bรฅde kunder og kollegaer: At se projekterne lykkes, kunderne blive tilfredse, og mine kollegaer have det godt, er det der motiverer mig mest. Det skal vรฆre sjovt at gรฅ pรฅ arbejde!โ
Nรฅr ikke Keld er at finde pรฅ kontoret, nyder han at bruge tid med sin familie og pรฅ gรฅture med sin hund. Herudover er Keld om sommeren ofte at finde pรฅ fodboldbanen i den lokale fodboldklub, mens han om vinteren ofte kan findes pรฅ badmintonbanen.