Hos Poul Sejr Nielsen glรฆder vi os over at byde velkommen til Troels Biltoft, der er ny serviceleder hos Tag & Facade. Som serviceleder skal Troels bl.a. varetage bemanding og beregning af vores serviceopgaver for privatkunder, ligesom han skal varetage hรฅndteringen af vores kommunale rammeaftaler.
Blikkenslagerfaget er absolut ikke nyt for Troels; han blev uddannet i 1999 og har de sidste fire รฅr vรฆret selvstรฆndig med eget blikkenslagerfirma. Troels er heller ikke et nyt ansigt hos Poul Sejr Nielsen. Inden han blev selvstรฆndig, var Troels ansat som udfรธrende blikkenslager, hvor han varetog entrepriseopgaver. Om sin tilbagevenden siger Troels: โPoul Sejr Nielsen er et godt sted at vรฆre โ der er gode kollegaer, og man har det hyggeligt, samtidig med at der er fokus pรฅ at levere kvalitetsarbejde.โ
Nu ser Troels dog frem til at sidde pรฅ den anden side af bordet, hvor han skal varetage administrationen af serviceopgaverne: โJeg glรฆder mig til at varetage ordrehรฅndteringen og kundekontakten fra start til slut. Det er nyt og spรฆndende udelukkende at sidde med det administrative, men jeg glรฆder mig til at komme i gang og til at blive mere ferm i opmรฅlingsprogrammer og Ordrestyring.โ
Struktureret, social og รฆrekรฆr er ord, der beskriver Troels rigtig godt. For Troels er det vigtigt, at der er styr pรฅ tingene, og at der leveres flotte resultater til den aftalte tid. Om sin drivkraft siger Troels: โJeg drives af at fรธlge projekterne fra start til slut og af at levere godt hรฅndvรฆrk og god service til vores kunder.โ
Nรฅr ikke Troels er at finde pรฅ kontoret, nyder han at bruge tid med sin datter, ligesom han er meget sportsinteresseret og flittigt fรธlger med i bl.a. fodbold og ishockey.
Vi er utroligt glade for at byde Troels velkommen tilbage til Poul Sejr Nielsen โ vi ser frem til et godt og langvarigt samarbejde!