Information til vores leverandører vedr. fremsendelse af fakturaer
For at sikre en effektiv behandling af fakturaen, er det vigtigt med en tydelig mærkning. Såfremt en faktura ikke er mærket korrekt, kan den ikke behandles og vil returneres.
Alle fakturaer skal være pÃ¥ført projekt nr. Der er flere varianter af projekt nummer alt afhængig hvilket selskab der handles med. SÃ¥fremt projekt nr. ikke fremgÃ¥r entydigt af fakturaen, kan fakturaen risikere at blive afvist. Â
Alle fakturaer skal som minimum indeholde følgende oplysninger:
Fakturaer fremsendt som fx Word, Excel, PDF- eller andre filtyper vil blive afvist af systemet. Som følge heraf bliver fakturaen ikke modtaget og registreret i vores bogholderi.
Betalingsbetingelser
Poul Sejr Nielsens generelle betalingsbetingelser er løbende måned + 45 dage.
Poul Sejr Nielsen beregner forfaldsdato for modtagelse af korrekt faktura. Der betales ikke forsinkelsesrenter, hvis en faktura må returneres på grund af manglende oplysninger eller den er udstedt til forkert selskab.
Falder den sidste rettidig betalingsdag ikke på en bankdag, vil førstkommende bankdag herefter være sidste rettidig betalingsdag.
Fakturabeløbet hæves på vores bankkonto den sidste rettidig betalingsdag og indsættes på leverandørens bankkonto i henhold til de gældende regler og aftaler herfor.
 Brug for hjælp?
Har du brug for hjælp til at oprette en elektronisk faktura vil vi anbefale dig at benytte tjenesten www.sproom.dk
Modtager kun faktura på EAN nr: 5790002472909
Modtager kun faktura på EAN nr: 5790002472862
Modtager kun faktura på EAN nr: 5790002313622
Modtager kun fatura på EAN nr: 5790002472930
Faktura sendes til psnentreprise@psn.dk
Poul Sejr Nielsen består af 5 forskellige selskaber:
Det er derfor vigtigt, at du fakturer det korrekte selskab.
Andre betalingsbetingelser end de beskrevne på denne side er kun gældende, hvis det pågældende selskab har indgået en aftale med leverandøren om en bestemt leverance.