Hos Poul Sejr Nielsen forlÞber vores samarbejdsaftaler altid sÄledes, at kunden har et behov, hvorfra vi handler sÄ hurtigt, som vi kan. I forbindelse med vores samarbejdsaftaler med Blikfanget forklarer Jonas Bach:
âVi har vĂŠret ovre hos dem, da de havde bĂžvl med manglende varme. Vi konstaterede, at det krĂŠvede nogle nye ventiler med mulighed for indregulering. Herefter sĂ„ vi, at deres centralvarmepumper var for gamle, hvorefter vi anbefalede dem en udskiftning, sĂ„ de kunne opnĂ„ sĂ„ store energibesparelser som muligtâ.
Monteringen af en ny cirkulationspumpe kostede Blikfanget 14.700 kr. (ekskl. Moms). Det forventes dog, at Blikfanget opnÄr en Ärlig besparelse pÄ omkring 1100 kWh timer, hvilket efter GrundfosŽ egne beregningerne, giver en Ärlig besparelse pÄ omkring 2.400 kr. Med denne beregning vil investeringen i den nye centralvarmepumpe blive tjent hjem pÄ omkring seks Är. Niels Vonge Nielsen ser selv idéen i at foretage denne udskiftning af centralvarmepumpen:
âUdskiftningen foretager vi, fordi de gamle pumper ikke kunne mere, og det var mĂ„ske et Ă„r for tidligt, men det gĂžr ikke spor. Det er jo bedre, at de skifter den lidt tidligere, end at den gĂ„r i stykker. Det er mere forbyggende vedligeholdelse, men det giver selvfĂžlgelig ogsĂ„ en besparelse pĂ„ driftenâ.
En af grundene til at vores samarbejdsaftale med Blikfanget har holdt ved i mange Är skyldes, at vi konstant bestrÊber os pÄ at blive dygtigere, og vi finder hele tiden bedre og mere effektive lÞsninger til vores kunder. Jonas Bach pointerer hertil:
"Vi bestrÊber os pÄ at give en god kundeoplevelse til alle. Vores medarbejdere er instrueret i, at de skal kigge pÄ, hvor der er mulighed for at opnÄ besparelser, og hvad vi sÄ kan tilbyde kunden. Vores montÞrer forklarer ofte, at det er en investering, som oftest er tjent hjem i lÞbet af et par Är".
En af grundene til at vores samarbejdsaftale med Blikfanget har holdt ved i mange Är skyldes, at vi konstant bestrÊber os pÄ at blive dygtigere, og vi finder hele tiden bedre og mere effektive lÞsninger til vores kunder. Jonas Bach pointerer hertil:
"Vi bestrÊber os pÄ at give en god kundeoplevelse til alle. Vores medarbejdere er instrueret i, at de skal kigge pÄ, hvor der er mulighed for at opnÄ besparelser, og hvad vi sÄ kan tilbyde kunden. Vores montÞrer forklarer ofte, at det er en investering, som oftest er tjent hjem i lÞbet af et par Är".
Vores montĂžrer fjerner kundernes bekymringer og udfĂžrer opgaven tilfredsstillende
Niels Vonge Nielsen har i lĂžbet af samarbejdet med Poul Sejr Nielsen ogsĂ„ bidt mĂŠrke i, hvor dygtigere vores montĂžrer er, nĂ„r de er ude og arbejde for vores kunder. Han forklarer hertil:Â
âFĂžrst var det Ă©n montĂžr, og han var fantastisk og super dygtig. Og sĂ„ har Emil Buchardt efterfĂžlgende taget over, og det har sĂ„ udviklet sig. Emil Buchardt er en gammeldags-mestertype. Han fratager kunderne deres bekymringer og klarer opgaverne tilfredsstillende. Det er vigtigt at sige, at vi fĂžler os meget velbehandlet hos Poul Sejr Nielsenâ.
Hos Poul Sejr Nielsen er den personlige betjening omdrejningspunktet for vores virksomhed. Vi ser fÞrst, at en opgave er fuldfÞrt, nÄr kunden er endegyldigt tilfreds. Vi er utrolig stolte af, at vi igen har formodet at leve op til kundens forventninger og imÞdekomme deres krav, hvilket vi kun tror kan opnÄs gennem et hold af kÞrende servicespecialister, der altid er klar til at rykke ud til kunderne, nÄr der er behov for det.
Â
Send en uforpligtende forespĂžrgsel